Nawet piękne może smakować ohydnie




   Często w różnych książkach, również w internecie widzimy idealnie wyglądające potrawy, które po przyrządzeniu trafiają do kosza. Są one tylko robione pięknie po to by zachęcić, a w rezultacie nie oddają smaku, który powinien być równy wyglądowi.
   Tak samo możemy porównać to do niektórych ludzi. Dajmy na to nowy znajomy to ta piękna potrawa, taka idealna, nieskazitelna, wyjątkowa. Ty jesteś konsumentem niedawno przyrządzonego dania. Najpierw je podziwiasz, tak samo jak poznajesz człowieka. Sądzisz, że to będzie coś co polubisz na całe życie, ciągle będziesz smakować tego na nowo, poznawać z innych stron, myśl przed spróbowaniem. Jednak kiedy zasmakujesz poczujesz ten ohydny smak, jaki w środku skrywał i żałujesz, że w ogóle go poznałeś.
   Oczywiście nie mówię tutaj o wszystkich znajomościach. W tym porównaniu chciałam pokazać, jak pewni ludzie potrafią być wyjątkowi na pierwszy rzut oka, natomiast kiedy poznamy ich bardziej żałujemy, że do tego doszło.
   Osobiście jeszcze nie doznałam takiej "potrawy", jednak wiem coś o taki sprawach, ponieważ jestem osobą trzecią w jednej z takich relacji. Konsument nie ma pojęcia co wygaduje za jego plecami "nieskazitelna osoba". Bardzo mi jest szkoda takich osób i mam nadzieję, że kiedyś i ta osoba przejrzą na oczy, jak na prawdę ktoś może być okropnie dwulicowy!



 
 

 
 

 
 
Mam nadzieję, że taki tematyczny post wam się spodobał. Chciałam zacząć przeplatać akie bardziej codzienne z takimi ze wskazanym tematem:)

Share this:

CONVERSATION

33 komentarze:

  1. super post

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestes bardzo ladne i ladne zdjecia.
    Bardzo podobal mi sie ten post i czekam na wiecej takich

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie porównałaś ludzi do potraw :D Zgodzę się z tobą. Ładne zdjęcia

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne porównanie :) Super zdjecia<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z tobą! Bardzo ładne zdjęcia :)

    Pozdrawiam i zapraszam!
    natt-official.blogspot.com- Klik!♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z tobą! Fajnie to porównałaś!
    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne porównanie do jedzenia :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! Ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam do mnie
    http://miss-minionka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne porównanie :)
    http://bruneheureuse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny tytuł i super notka, podoba mi się :) ładne zdjęcia

    Dziękuje za komentarz u mnie na blogu i zapraszam na kolejną notkę :) Oczywiście komentarz lub obserwacja byłaby mile widziana.
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo życiowo napisane. ;)
    sweet90coffee.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę głupie jest porównywanie ludzi do potraw, jednak w tym przypadku masz rację. Każdy chce zrobić dobre pierwsze wrażenie - czy to kucharz chce ładnie podać swoje danie, czy to człowiek chce wywrzeć na kimś dobre wrażenie. Dlatego nie powinno się oceniać po wyglądzie ;)
    Zapraszam do siebie ;) Jeśli Ci się spodoba mój blog to liczę na obserwację ;)
    http://inspiration-for-life2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post i interesująca notka. Masz rację, ja także nie wiem jak inni mogą być tak okrutni.
    Obserwacja za obserwację?
    Jeśli tak to zacznij i w komentarzu na moim blogu mi o tym napisz, na pewno się odwdzięczę
    Zapraszam http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie wyglądasz :)
    Świetny post ^^ ja jeszcze z takim kimś się nie spotkałam, ale no może 2 razy.. zapomniałam :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  15. Użyłaś znakomitego porównania, bardzo mądrze napisane :) Super zdjęcia :) Obserwuję i zapraszam:
    historia-piorem-pisana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post! Co powiesz na wspólną subskrypcję? Zacznij i mnie poinformuj a na pewno się uczciwie odwdzięczę! http://knowthyself99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia! <3
    może obserwacja za obserwację? :)
    koniecznie daj znać u mnie :) ---> natuuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia

    Obserwuję

    http://martyynaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz rację. Mi się to przytrafiło :( (agi-aggi.blogspot.com to ona była moją "potrawą", niby jest fajna, ale jak ktoś ją lepiej pozna... wiele razy przez nią cierpiałam)
    Pytałaś o obs. Ja już zaobserwowałam♥
    Czekam na ciebie
    maj-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za miły komentarz na moim blogu :). Przyjmuję propozycję obserwacji :) Pozdrawiam :)

    www.peacehappinessfamily.blogspot.tw

    OdpowiedzUsuń
  21. Super blog!
    Co powiesz na wspólna obserwację?

    http://jull-way.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne porównanie.
    Ja niestety już takiej potrawy spróbowałam i tego żałuję. Ale zerwałam już z nią kontakt.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super post i zdjęcia :)
    Miłego dnia xx ;)
    littledoll97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję ;* super blog :) mam nadzieję ,że też zaobserwujesz ;*
    http://versashess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Od jutra zaczynamy modową akcję! Dziś/najpóźniej jutro pojawi się post z listą uczestników oraz drobnymi wskazówkami.
    Bądź czujna :) Powodzenia!
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Pytałaś o wspólną obserwację. Obserwujemy <3
    nasz blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Dojrzałe porównanie, podziw, bo wiek młody. W każdym jest trochę smaku, wystarczy go wydobyć. Najlepsze są do tego przyprawy. I mówię to ja, tak marna kucharka. Pozdrawiam.
    http://onlybyme7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do LUCLUC w ostatnim poście na moim blogu? Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajnie to porównałaś i masz rację to, że człowiek jest piękny na zewnątrz, nie oznacza, że ma równie piękną osobowość :)
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.