Perfect

 
 
Hejka
Tyle osób dąży teraz do perfekcji. Chcą zmienić swój wygląd i charakter. Wszystko za co kiedyś ktoś je wyśmiał, lub samemu posiadaczowi nie podobało się to w wyglądzie.
I ja się pytam po co? Tyle ludzi ma inny charakter, inny wygląd, inny styl życia. Dzięki temu każdy z nas jest wyjątkowy i niepowtarzalny. Już nie raz spotkałam się z osobami, które są sztuczne i na siłę  chcą pokazać "super" charakter, którego nie mają.
Za prawdziwą osobowość i własne myślenie mogą Cię wyśmiać, jednak znajdą się takie osoby, które poprą Twoje zdanie. Więc lepiej być sobą i nie pokazywać nic na siłę.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Share this:

CONVERSATION

14 komentarze:

  1. Cudne zdjecia!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz :D i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już to przerabiałam i wiem, że nie da się być dobrym ze wszystkiego i dla wszystkich. Zawsze znajdzie się ktoś komu nie podpasuje nas charakter czy zachowanie ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog, śiczne zdjęcia i wystrój.

    Zapraszam na mojego: wikiandmarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze masz stuprocentową racje, nienawidzę jak ktoś udaje kogoś kim nie jest. Ja jestem sobą i pewnie dlatego mam wokół siebie tylu wspaniałych ludzi
    Frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia i mądre słowa :) Najlepiej być sobą :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja na lato.Modnie i wygodnie :) http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post :)

    www.peacehappinessfamily.blogspot.tw

    OdpowiedzUsuń

  9. Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do LUCLUC w ostatnim poście na moim blogu? Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie się ubrałaś :)
    indeed-prodigy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.