Something change




Chyba nikt z nas nie lubi monotonni, a mniej więcej każdy dzień po szkole jest taki sam. Nawet jeżeli ktoś cały czas zachowuje się identycznie i nie okazuje żadnych innych uczuć też nie znajdzie rzeszy przyjaciół.
Wygląd mojego bloga był taki sam od jakiegoś czasu. Chciała go zmienić, ponieważ wiele blogerek ma identyczny, jedynie zmieniony nagłówek. Trochę poszukałam i znalazłam! Od razu przykuł moją uwagę i mam nadzieję, że też wam się podoba.
Nie tylko to zmieniłam. Od dawna podobały mi się włosy ombre. Właściwe wczoraj siostra mi je zrobiła i sądzę, że wyszły nawet ciekawie.
Mam nadzieję, Ze dzisiejsza sceneria w jakiej robiłam zdjęcia wam się spodoba ponieważ aktualnie jeszcze mam poparzoną całą rękę od pokrzywy :D.























Share this:

CONVERSATION

18 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz! Niestety niedługo minie nam płowa wakacji ;c
    Genialny wygląd bloga! ;3

    Pozdrawiam! ♥
    ♦ Dream-destinationn.blogspot.com -Kliik! ♦

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. :)
    Wygląd bloga bardzo mi się podoba. :D

    Pozdrawiam :*
    ✿ Mój Blog ✿

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia a te kwiaty-boskie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega ombre.😍😍
    (Zapraszam do mnie. Pozostaw w komentarzu swoj blog a odwdziecze sie)
    nataliaa-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :)

    http://michalina-wolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. blog wygląda super w tej odsłonie ;) włoski piękne <3 pozdrawiam i zapraszam do mnie http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie blog teraz wygląda, zmiany są dobre, pamietaj! :)
    Obserwuję i czekam na kolejny post

    http://teyzz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Aleksandro,
    Ja to też czasem lubię sobie posiedzieć pomiędzy grządkami, cebulę pooglądać.
    Ładne kwiatki masz w ogródku, bardzo letnie i świeże zdjęcia!
    Wracaj do zdrowia!
    http://marcepanowebanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląd bloga bardzo fajny ♥

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny design ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. W tej odsłonie blog prezentuje się znacznie lepiej. Świetne zdjęcia! ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny blog! Świetnie wyglądasz w ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia :). Pozdrawiam!

    + Bardzo proszę o kliknięcie w link rzeczy w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny post :)

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyglądasz ;)
    poklikasz ? paperlifex33.blogspot.com/2015/07/wishlist_14.html

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.