Wish list Dresslink

Hejka
Wczoraj napisała do mnie Slina pytając o współpracę z firmą Dresslink. Szczerze pierwszy raz jak to przeczytałam byłam bardzo szczęśliwa. Nie sądziłam, że jakiś sklep internetowy kiedykolwiek będzie chciał ze mną współpracować. Po namyśle byłam na tak i miałam wybrać paczkę do 20 dolarów.
Zapewne nie raz słyszeliście o tej stronie. Mają duży asortyment i można tam znaleźć ubrania idealne do swojego stylu. Jest tam bardzo tanio, a rzeczy są nieco inne i oryginalne. 


                  KLIK                                             KLIK                                             KLIK



                 KLIK                                               KLIK                                         KLIK


                 

                   KLIK                                           KLIK                                           KLIK




Poklikacie w linki?
Daj znać jak mogę się odwdzięczyć/ :)


Share this:

CONVERSATION

27 komentarze:

  1. Poklikałam ;> poklikasz u mnie?
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy ! Prześliczne rzeczy ! *-*

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikałam :DD

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikałam ,ładne ubrania :)

    proszę poklikaj u mnie:
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! :) Świetne rzeczy wybrałaś, ta pierwsza bluzka jest super!

    Pozdrawiam! ♥
    ♦ Dream-destinationn.blogspot.com -Kliik! ♦

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikane ;) Mogłabym liczyć na to samo?
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikałam :) Pozdrawiam i zapraszam jak będziesz miała chwilkę ;)

    https://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Poklikałam :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Poklikane. :)
    Mega podobają mi się te szorty w ananasy.

    http://mrsandfashion.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niektóre ubrania są naprawdę interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  11. top w lody posiadam w swojej szafie i jest cudowny :D poza tym dresslink ma ciekawe ciuszki w swojej ofercie ;)
    zaobserwowałam, miło gdybyś się odwdzięczyła :3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z festiwalowym lookiem ✌

    OdpowiedzUsuń
  12. do mnie też odezwała się Slina jakiś czas temu! :) poklikałam :* możesz odwdzięczyć się u mnie w nowym poście :)
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też ostatnio dostałam od niej wiadomość i zastanwiam się nad współpracą. Warto? :)
    >mój blog KLIK<
    Pozdrawiam i zapraszam :*
    poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje współpracy! Zyczę powidzenia! ^^ Poklikane! ^^
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje współpracy! Zyczę powidzenia! ^^ Poklikane! ^^
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulacje! cudne ciuszki, poklikane i obserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super blog, ciekawe podejście do blogowania :).

    Ja zaczynam blogowanie, wesprzesz lajkiem na fanpage? odwdzięczę się czym będziesz chciała :)
    www.loviseta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ciuszki mają godne kupna ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Poklikane :)

    Zapraszam do mnie :)
    http://veronicalucy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Poklikałam, do mnie też napisali ;)

    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mieszkamy w tym samym województwie *o*
    Bardzo piękny blog
    Mam kuzynkę Olę :)
    Pozdrawiam :)
    http://twosuzi.blogspot.com/2015/07/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja także dostałam propozycję współpracy od Sliny :)
    Nie wiesz czy musimy mieć określoną liczbę kliknięć w linki ?
    http://filizanka-herbaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej:)
    Klikamy razem? :D
    U mnie pod postem dresslink i choies ;)
    www.zmianoo99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.