Po co prowadzisz bloga?


To pytanie zadało mi już dużo znajomych. Zawsze odpowiadałam na nie, że po prostu lubię czytać blogi i to było moją inspiracją. Jakoś na początku nie najlepiej wychodziło z postami czy zdjęciami, ale teraz jestem z nich zadowolona i po prostu w to wszystko się wciągnęłam.
Dużo blogerów odpowie tak samo na to pytanie, jednak nie wszystkim zależy na dzieleniu się swoimi przeżyciami, zdaniem, pomysłami. Znajdą się tacy, dla których ważne są tylko WSPÓŁPRACE. Rozumiem można się z niej bardzo ucieszyć, przecież jest to dla nas coś innego, takie wyróżnienie, bo nie każdy ma taką szansę. 
To bardzo rozumiem, ja na swoją od razu się zgodziłam, ale chodzi mi tutaj o najczęściej dziewczyny, które same piszą do firm o prośbę współpracy. Zrozumiem jeżeli jest taka jedna, ale jeśli ktoś ma 6 reklam po boku a te wszystkie przez błaganie to mam wrażenie, że osoby, które starają się o przynajmniej te ładne zdjęcia i napisanie postu dłuższego niż 3 linijki nie powinny się starać.
Mam nadzieję, że tym postem nie uraziłam nikogo, jest to moje zdanie, a każdy ma je inne.

A wy co myślicie o proszeniu o współprace firmy? :)













Fotograf- Marysia 

Share this:

CONVERSATION

28 komentarze:

  1. Kiedyś chyba większość osób sama pisała :) Teraz ewentualnie zgadzam się, gdy firma sama do mnie napisze :).
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo wtedy chyba firmy się tak nie promowały jak teraz :D
      http://olabloguje.blogspot.com/

      Usuń
    2. Blogi nie były popularne jak teraz :)

      Usuń
  2. Moim zdaniem masz rację :)
    http://olsbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś teraz strasznie dużo osób chce mieć te współprace, bo zależy im na ubraniach tylko :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Racja co do posta, a sukieneczka śliczna :*
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie rozumiem, jak można tak sprzedawać swojego bloga, tylko dla ubrań ;_;

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.  
    Nowa sesja zdjęciowa pt. ''Sugar skull'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/08/sugar-skull.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam nic przeciwko jak ktoś pisze do firm o współpracę, o ile blog jest na poziomie. Ładne zdjęcia :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę tak samo jak ty. Uwielbiam osoby które zakładają bloga, maja jeden post i 6237825365 współpracy, proszą o kliknięcia. Często pomagam takim osobom, ale jeżeli tak naprawdę w ogóle nie starają się chociaż o jakąkolwiek jakość zdjęć, to po prostu szkoda gadać. Nie mówię żeby miały jakieś lustrzanki za 10 tyś., ale zrobienie nieporuszonego zdjęcia, albo ustawienie się na tle ściany (a nie syfu), to by wiele zmieniło...

    Zapraszam do siebie:
    BLOG :3
    EmFoto :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem niech sobie robią ludzie co chcą to ich blogi, niech się sprzedają :D
    http://olabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację napisałam wcześniej o tym samym post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wpis i śliczne zdjęcia :) Myślę, że współprace to nic złego jeśli nie są sensem prowadzenia bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy wpis , śliczne zdjęcia
    :)
    Współpraca jest Oki ale tylko wtedy kiedy nie jest głównym tematem bloga moim zdaniem :)
    Http:// girlofshadows13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne okulary :)
    zapraszam do siebie: phootoandstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja prowadzę bloga od ponad roku i nie zamierzam na razie współpracować z żadną firmą, a zakładając bloga nie wiedziałam nawet, że istnieje takie coś jak współpraca.
    Świetne zdjęcia i fajnie napisany post!
    Pozdrawiam :)
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem powinno się pisać bloga z pasji, a współprace to tylko wynagrodzenie za "tą pracę".
    W wolnej chwili zapraszam: Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja pisze swojego bloga dla przyjemnosci a wspolpraca to tylko taka jakby nagroda :)

    http://natalia-naaatalia.blogspot.com/2015/08/sea-black-romper.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja prowadzę swojego bloga, aby dzielić się na nim moimi pasjami. Według mnie współprace są najlepsze jeśli mają one nam pomóc w rozwoju bloga. Tylko wtedy będą prawidłowo odbierane :)








    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm... Moim zdaniem jest to słabe, trzeba ciężką pracą coś osiągnąć. Pisanie do firm i błaganie ich o współpracę, spamowanie innych blogów z prośbą o kliki - to jest niesmaczne i nachalne. Jeżeli jest się dobrym to firma sama Cię znajdzie, jeśli nie to przykro mi...

    Pozdrawiam,
    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  19. lovely blog, kisses!
    Have a wonderful weekend!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkowicie Cie popieram. Ludzie zapominają, że podstawą blogowania powinna być pasja, przez co wszystko schodzi.

    Zapraszam na mojego bloga, może akurat Ci się spodoba >>>KLIK<<<
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia i świetny post!

    Obs za Obs ( zacznij-napisz u mnie w kom że obs)

    Zapraszam do siebie :D
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja prowadzę bloga, ponieważ to lubię. W ten sposób wiem, zę dobrze wykorzystuje swój czas. Dzięki niemu wiem, ze mam komu się wygadać :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.