Halloween


                                  31.10.15
   Święto coraz bardziej powszechne w Polsce, nadal nie tak hucznie obchodzone, jak na zachodzie. Sama nie wiem czy obyczaje z innych krańców świata powinny do nas przychodzić i zadamawiać się na dobre, to niszczy naszą tradycję.
  Ja ją złamałam. Chciałam spróbować czegoś innego. Pierwszy raz się charakteryzowałam i muszę powiedzieć, że moim zdaniem wyszło mi całkiem nieźle. Wydrążyłam też dynie, tutaj nie ma się czym chwalić. Wyszły gorzej niż w tamtym roku.


  Mówiąc co się aktualnie dzieje, to obcięłam włosy. Miały to być jedynie końcówki, ja muszę się z tym sprzeczyć, określiłabym to jako kompletną zmianę długości moich włosów. Nadal nie mogę się do nich przyzwyczaić, a mam je w takim stanie już tydzień.
  Współpraca z firmą okazała się klapą. Strona, która chciała ze mną współpracować w ogóle się nie odzywa, jednak chyba zacznę znowu współpracować z dresslink. Okazało się że dziewczyna, która ze mną pisała z tej firmy odeszła. Właśnie z tego powodu nie dostawałam żadnych e-maili od niej. Odezwała się Zofia, z którą  mam się kontaktować zamiast Sliny.



















                          Fotograf-Klaudia 

Share this:

CONVERSATION

25 komentarze:

  1. Ale super wyglądasz! Ja w zeszłym tygodniu organizowałam halloween party. :D

    Zapraszam do mnie:) CrazyTusiaBlog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny make-up na halloween! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna koszulka.
    Byłam na cukierkach hahah fajna zabawa. :D
    zapraszam nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to jest, jak sie chodzi po domach? :)

      Usuń
    2. Ja byłam i to bardzo fajne polecam :D
      kasiadabrowska.blogspot.com

      Usuń
  4. Fajnie Ci wyszedł makijaż. Ja nie świętuję halloween w formie zbierania cukierków, ale nie mam nic przeciwko takiej formie jego obchodzenia.

    Zapraszam do mnie
    http://krawczyk-natalia.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba prawie każdy sie maluje, ale nie wychodzi na cukierki :)
      kajakaja.blogspot.com

      Usuń
  5. Genialna charakteryzacja!

    Pozdrawiam
    Mogłabyś u mnie poklikać?
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com/2015/11/blogowy-zeszyt-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne :D U mnie również sesja Halloween'owa. Zapraszam :) -> http://swiatoczamijulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny make-up!
    Właśnie zaczynam z youtube - zapraszam do mnie tam znajdziesz mój kanał:)

    wiktoriaotto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny makijaż! :D

    Pozdrawiam.
    Angelikabien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na czaszkę :D
    Ładne to wykonałaś, zrobiłaś nawet żebra! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Al prześwitnie to zrobiłaś :)
    Czego użyłaś do pomalowania? :)
    http://zuzia-i-zosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chętnie przeczytam i obejrzę takie kro po kroku :)
      kajakaja.blogspot.com

      Usuń
    2. Może zrobię. Dajecie mi tyle pomysłów, że nie wiem od którego zacząc :D

      Usuń
  12. Bardzo fajny post :) Czekam na następne ;)
    Zapraszam http://panizuzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna charakteryzacja, ja bym takiej nie potrafiła zrobić :D
    ladylana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna charakteryzacja, ja bym takiej nie potrafiła zrobić :D
    ladylana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł, Pozdrawiam :*
    kasiadabrowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.