2 weeks





11.11.15
Cześć
Od dłuższego czasu nie ma mnie tu za często. Tydzień to chyba za długi okres czasu na odstępy między postami. Postaram się to zmienić. Chociaż nie będę tego od razu obiecywać, mam wielką nadzieję, że uda mi się dodawać je dwa razy w tygodniu. Sądzę też, że nie zawsze będą się pojawiały z jakąś stylizacją. Ciekawie by było coś tu urozmaicić i nie dodawać na zdjęciach cały czas mnie. 
  Często ledwo co wyrabiałam się niekiedy na weekendy, a co dopiero jeszcze na tygodniu, gdzie kiedy kończę lekcje już jest prawie ciemno, co w ogóle mi nie pomaga. Więc będzie to dla mnie poniekąd wyzwanie, którego z chęcią się podejmę.
Nawiązując do zdjęć, to pierwszy post na moim blogu, który takie posiada. Od niedawna mam nowy telefon, którym próbuje robić dość inne zdjęcia. Oczywiście nie każde z wyżej i niżej ukazanych takie jest, ale mam nadzieję, że widzicie w tym duszę artysty hahah. :D












Share this:

CONVERSATION

17 komentarze:

  1. Ojoj, powodzenia w zmianie, żeby posty częściej się pojawiały!Fajne zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w zmianie! :D
    Fajny mix ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny mix
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem coś o braku czasu, ją pracuje w systemie dwuzmianowym i dziejszy dzień to taki zasób czasu który wykorzystałam na pisanie w zapasie notek na bloga ;)
    Powodzenia ;)

    Pozdrawiam, Ila :)
    http://ilonakasprzycka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia w zmianie! oryginalne pomysli na zdjecia:)

    pozdrawiam http://shawtyqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia, mam nadzieje ze sie uda! Świetne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia, mam nadzieje ze sie uda! Świetne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia mega pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałaś świetny pomysł na te zdjęcia, widać że i na posty masz bardzo fajne pomysły :D
    kasiadabrowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że wytrzymasz w swoim postanowieniu :)
    kajakaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, ze masz taki pomysł. Często właśnie blogerki dają posty co tydzień, a to dla czytelnika trochę długo
    http://zuzia-i-zosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno ci się uda, trzymam kciuki :)
    jestemkasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł, powodzenia. :)
    ladylana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne fotki :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.