Cel

  

 (zdjęcia zrobione jeszcze przed obcięciem włosów :) )
8.11.15

 Każdy z nas ma do różnych rzeczy predyspozycje. Niektórzy bardzo łatwo uczą się języków, inni natomiast szybko i bez żadnych trudności poznają i zapamiętują nowe kroki w tańcu.
Wszyscy mamy w życiu rzeczy, które nam przychodzą łatwo, a niekoniecznie jest tak U naszych znajomych. Na przykład ja bardzo łatwo i szybko uczę się angielskich piosenek. Jeżeli utwór spodoba mi się na tyle bardzo, to całego nauczę się w niecałych kilka dni. Kolejnym przykladem  jest pisanie postów na bloga. Nie wiem czy to dobrze, czy źle, jednak kiedy bierze mnie natchnienie to wpis zajmuje mi jakieś 15 minut. Jednak w tym czasie zaliczam poprawki stylistyczne i dodanie zdjęć.
   Skoro sami znaleźliście już takie predyspozycje do pewnych rzeczy to zdajcie sobie sprawę, że nie znalazły się akurat u was z byle powodów. Róbcie coś w ich kierunku. Nie martwcie się o zdanie innych. Jeżeli będzie to kanał na Youtube, czy książka napisana przez was, kto wie? Może odniesie sukces?

                            Fotograf-Ada




Share this:

CONVERSATION

23 komentarze:

  1. Ciekawy post i zdjęcia! Mam podobnie z pisaniem postów ;)
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny look! uwielbiam takie połączenia koszul , na cebulkę właśnie :-) super buty, buziaki Kochana
    Klikniesz u mnie w linki?

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, nie w moim stylu wprawdzie, ale mega mi sie podoba:)
    Mam prośbę, poklikasz w obrazki?
    http://efffie.blogspot.com/2015/11/ulubiency-miesiaca-pazdziernik-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety nie mam talentu do jezyków obcych. :P Sama nwm, co ja umiem zorbić szybko, czegoś ktoś inny nie umie. :P Ciekawe zdjecia! ;)
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo że podobnie jak Ty mam predyspozycje do pisania postów, to w moim przypadku oznacza to że przychodzą one z łatwością, jednak poświęcam im najczęściej kilka godzin :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy post :) milo się go czytało
    prześliczne zdjecia !

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie napisałaś. Zazdroszczę talentu do j. obcych :/


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post i zdjęcia! Zazdroszczę Ci talentu do języków obcych...sama bardzo lubię się ich uczyć,ale gdy nawet wkuwam po 2 godz. to i tak mało zapamiętuję xD :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przewiązanie koszuli to na prawdę świetny pomysł!
    Super stylizacja!
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia cudne.
    Ja jestem z tych którzy kochają i łatwo zapamiętują kroki układu niż jak mam się
    nauczyć słówka.
    Pozdrawiam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Podbudowujący post, nie powiem, że nie prawie każdy taki u ciebie jest :)
    ladylana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie napisałaś posta, fajny :)
    kamilaklos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja cały czas mam nadzieję, że zmierzam ze swoimi predyspozycjami do celu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. W sumie to nie zastanawiałam sie co tak szybko zapamiętuje . Bardzo fajny post , godny przeczytania :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam taką samą bluzkę ;) http://hejkawszyscyumrzemy.blogspot.com/2015/11/uwielbiam-tych-ktorzy-cos-robia.html

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja, bardzo lubię takie :) a do tego przepiękna koszula :) a jeśli chodzi o szybkie zapamiętywanie to fakt czasem jest coś co nam idzie łatwo zapamiętać a innym przychodzi to z trudnością :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli ma się talent warto go pielęgnować.
    Świetna stylizacja! :D
    zapraszam do mnie :) CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie napisałaś tego posta. Będziesz robić więcej takich postów? :)
    zosiaaekins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że tak. Najlepiej się czuję pisząc takie :D

      Usuń
  20. Ja jakna razie nie znalazłam żadnych, ale szukam :D
    jestemkasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jeszcze szukam :D
    ladylana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie napisane :)
    kasiadabrowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.