Czy warto w tych czasach zakładać bloga?


15.11.15

    Jednak ten polski na coś się przydaje. Jakiś czas temu pisaliśmy o marzeniach. Ja jako jeden z przykładów podałam bloga. Bałam się przeczytać to przed klasą, ponieważ nie każda osoba, która jest w tym gronie coś o nim słyszała. Na szczęście pani nie kazała mi jej rozpowszechnić więc odetchnęłam z ulgą.
     Dzięki napisanej przeze mnie rozprawce uświadomiłam sobie jedno. Bardzo dużo dziewczyn, jak i chłopaków chce zakładać blogi, jednak sami nie wiedzą czy to ma jakiś sens w dobie niezliczonej liczbie domen.
Moje zdanie na ten temat od początku jest to samo i jak na razie niezmienne: Jeżeli czujecie, że jest to, to co właśnie chcielibyście robić i bardzo was do tego ciągnie to nie ma żadnych zastrzeżeń abyście zaczynali od teraz. Jednak jeżeli nastawiliście się na darmowe ubrania to z takim myśleniem daleko nie zajdziecie.
     Tak, blogów w tym roku nagromadziła się masa, jednak znam nieliczne, które w tym trudnym czasie dla blogerów wybiła się na moich oczach. Co prawda nieliczna, ponieważ jest to szansa jeden na miliony. Może właśnie wy ją dostaniecie.







 Fotograf- Kasia ♥

Share this:

CONVERSATION

21 komentarze:

  1. cudowny post
    bardzo lekko się czyta twoje posty i to jest mega fajne
    nie moge się doczekać nowej notki
    prześliczne zdjęcia ! ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo interesujący wpis :) -->> http://evelciovelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, jednak teraz często ludziom zależy tylko na zysku, a nic od siebie nie dają :(
    ladylana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dość, że masz rację to post jest dopracowany i masz piękne zdjęcia :)
    jestemkasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie blog jest odskocznią od życia codziennego..mogę pisać tam co chce i to mnie bardzo cieszy :)
    Pozdrawiam noweterenymigreny.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mądre słowa ,bardzo fajny post :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację, jeśli ktoś nie czuje do tego powołania niech po prostu nie pisze.
    A ludzie którzy nastawiają się tylko na jakieś prezenty lub darmowe ciuchy,
    to na pewno nie zajdą daleko.
    Buziaki kochana
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uważam, ze warto zakładać jest bloga, ale tylko wtedy, gdy się wie o czym on będzie. Gdy ma sie na niego pomysł. Bo założyć, aby założyć, to nie ma sensu :)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. W 100 % się z tobą zgadzam. Już bardzo długo ciągnęło mnie do założenia bloga, wiem, że moje posty nie są idealne ani jakoś zbytnio mądre i długi, ale ja to lubię i chyba długo zostanę w blogosferze :D
    Obserwuję i zapraszam :)
    http://kin-ga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze jednak warto próbować jeżeli ma się pomysł na prowadzenie tego bloga i podchodzi się do całego blogowania z pasją :D Chociaż muszę przyznać, wybić się nie jest łatwo.
    Wyglądasz na prawdę świetnie! ^^
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektórzy to tylko myślą o współpracach :(
    ladylana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że każdy powinien spróbować swoich sił w blogowaniu :)
    Ładne zdjęcia!

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy warto zakładać to powinna sobie odpowiedzieć kazda osoba w duchu. Po co mi to? To moje marzenie? Wiele osob nie chcę zakładać bloga, gdyz boi się wyśmiana ,,hahah, blogereczka''Czy też zakazu rodziców.
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sądzę że nie powinno przejmować się takimi rzeczami

      Usuń
  14. fajna stylizacja
    i ciekawy teskt

    http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem już nie za bardzo warto już zakładać, ponieważ trzeba by było kilka lat zeby uzbieraż te nawet 100 obserwatorów :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękna stylizacja <3
    Mądrze to napisałaś mam takie samo zdanie :)
    kasiadabrowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny sposób napisania, zgadzam się z tobą :)
    kajakaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie już powstały i które już coś osiągnęły nawet 100 obserwatorów mają cień szansy na rozgłos, jednak tym co chcą teraz zakładać nie wróże nic nadzwyczajnego :(
    http://zuzia-i-zosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem blogi już za bardzo się nie wybijają
    Jedynie te które coś osiągnęły rosną jeszcze
    ladylana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.