Czy warto kupić jednoczęściową piżamę?


13.12.15

Hejka
Z racji tego, że zaniedbałam ostatnio moją obietnicę dotyczącą częstotliwości postów dzisiaj przychodzę do was z kolejnym :).
Teraz bardzo popularne są jednoczęściowe piżamy. A z racji tego, że nie jest to za tani wydatek chciałabym wam udowodnić dlaczego warto go kupić. Mój Kłapouchy jest wykonany z mikrofibry, jak prawie każda taka piżamka. Z tego powodu jest w sam raz na zimę i jesień, bo jest w nim strasznie ciepło. Prezentuje się również ciekawie i interesująco. Jest w nim wygodnie i komfortowo da się poruszać. Podsumowując bardzo wam polecam taki zakup, jednak jeżeli na taki nie macie pieniędzy to możecie za małą cenę zakupić w second handzie.































Share this:

CONVERSATION

27 komentarze:

  1. fajna piżamka, ja chciałam kupić podobną ale odpuściłam :)

    Mam w obserwowanych :)
    www.patt-cieslewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Megaa w tym wyglądacie :***
    Zapraszam kochana do mnie na nowy post.
    nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowne! Cały czas planuję kupić ale jakoś tak wychodzi, że nie kupuję:/
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna piżama :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa pieżama! :)

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2015/12/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobna pizamke :)

    kavax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam identyczną piżamkę! Jest super wygodna i cieplusia :D
    http://pastelpig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze ciekawiły mnie takie piżamy, mimo to wolę dwuczęściowe :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. sama posiadam kigurumi, to prawda, jest bardzo ciepłe, ale niestety czasem i za ciepłe, kaptur przeszkadza często w spaniu, no i oczywiście jest kłopot z pójściem do łazienki.
    http://berry-lifestyle.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam podobną piżamę, tylko że sticha <3 Uwielbiam ją <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham takie piżamki :) Ja mam szarego kotka. Ogólnie moda na coś takiego przyszła z Korei lub Japonii o ile się nie mylę i pierwotnie nazywa się to kigurumi :) Więc, jeśli ktoś zamierzałby kupić np. na ebay'u to raczej radze wpisać w wyszukiwarce kigurumi :)

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na nowego bloga :)
    http://yozizira.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodka ta piżamka, ja osobiście wolę dwuczęściowe ;)
    Mój blog kasiakoniakowska

    OdpowiedzUsuń
  13. Te jednoczęściowe piżamy są bardzo słodkie :) Jednak nie widzę siebie w takiej :/

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz i skomentujesz, zapraszam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale słodko!!!


    Zapraszam do siebie i obserwacji mojego bloga
    mikaart-m.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi , się osobiśćie pododoba mi piżamka z jednorożcem , ale moja mam twierdiże nie nadaje się to jako piżama , tylko przebranie :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja będę sobie na święta zamawiała, też już taką miałam kiedyś :) fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Również polecam te piżamy! Są świetne. Aktualnie ja jak i moja siostra mamy dwie, ale myślę, że wkrótce moja szafa będzie bogatsza o kolejną. :)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna piżamka! Też chcę taką kupić, tylko Sticha! :D
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bez względu na porę roku śpię w koszulce i majtkach, śliczna pizamka ale u mnie by to nie przeszło.

    Nominuję Cię do pewnego zadania więcej info u mnie na blogu
    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/2015/12/l-b-a.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo często widuje takie pizamki w second handach ale jakoś nigdy nie mogłam się zdecydować żeby zakupić. Twoja jest cudowna, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna ta piżama <3 gdzie kupiłaś i za ile?

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne są te piżamy ja planuję kupić Pandę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Te piżamki są świetne na np. nocowanie czy wycieczke! ale muszę przyznać, ze na codzien nie lubie z nich chodzić, a tym bardziej spac. Jest w nich strasznie goraco, a ja naleze do osob, ktore uwielbiaja przykryc sie koldra po uszy. ^^

    zznosemwksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Te piżamki są świetne na np. nocowanie czy wycieczke! ale muszę przyznać, ze na codzien nie lubie z nich chodzić, a tym bardziej spac. Jest w nich strasznie goraco, a ja naleze do osob, ktore uwielbiaja przykryc sie koldra po uszy. ^^

    zznosemwksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. No pewnie że warto, jest przesłodka! Chociaż ja nie wiem, czy byłoby mi w takiej wygodnie :) Wpadła mi w oko fajna hurtownia piżam, może tam znajdę coś podobnego :) Jak nie spróbuję, to się nie przekonam czy taka piżamka będzie dla mnie fajna!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.