DIY- rogi renifera





28.12.15

Hejka
Co prawda święta już za nami, jednak mi uszy renifera kojarzą się bardziej z zimą. Jedne połamały się, a chciałam takie do sesji więc nic nie stało mi na przeszkodzie aby zrobić.
Czego tak naprawdę potrzebujemy to jedynie cienkich drucików do kwiatków, które można kupić prawie wszędzie. Pierwszym krokiem jest z drucika wygięcie mniej więcej kształtu głowy i wyznaczenie gdzie będą uszy i rogi, tak na oko. Następne druciki wykorzystamy na uszy i jeżeli zostanie nam jeszcze trochę wolnego to warto owinąć go wokół drutu wyznaczonego na trzymanie się na głowie. Potem rogi, wielkość według uznania i warto jeszcze raz każdy drucik owinąć w każdym miejscu jeszcze raz dodatkowymi drutami aby całość nie wyginała się w żadne strony. Wystarczy tylko pomalować, czy nawet zostawić w takiej okazałości i gotowe! Mam nadzieję, że spodobał wam się taki można powiedzieć dość szybki pomysł na wykonanie delikatnych rogów renifera. :)










Share this:

CONVERSATION

25 komentarze:

  1. Fajne uszy reniferka! Ogólnie super blog <3

    Zapraszam do mnie na nowy post :)
    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł! Twoje ładnie ci wyszły :D Nowa Notka ♥ - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowo! :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalne :D Chciałam takie zamówić na internecie a tu DIY i mogę zrobić sama :)

    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie to wygląda! :D
    dobry pomysł

    mam nadzieję, że do mnie wpadniesz!
    MÓJ BLOG - KLIKAJ ŚMIAŁO!

    OdpowiedzUsuń
  6. OO na prawdę pomysłowe diy, choć święta się skończyły to wykorzystam pomysł :)
    natalciag.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyglądają ;) warto może by było je pomalować na czerwono jeszcze! ;) uwielbiam takie zimowo świąteczne akcenty ;)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super wyglądają ;) warto może by było je pomalować na czerwono jeszcze! ;) uwielbiam takie zimowo świąteczne akcenty ;)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie słodkie!! Świetne DIY!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pomysłowe! :) Super Ci to wyszło, można zrobić ciekawy make up i zrobić sesję :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz,skomentujesz, poklikasz albo zostaniesz na stałe :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł! Szkoda, że przed świętami nie widziałam go :/.
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super te rogi;) Fajne diy :)
    Szkoda że już po świętach. :(

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super te rogi;) Fajne diy :)
    Szkoda że już po świętach. :(

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog, powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł, bardzo ładnie wyglądają!
    Pozdrawiam :)
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę przyznać, że nie spodziewałam się tak świetnego efektu! Wygląda świetnie! Napewno zrobię takie w domu ^^

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobry pomusl
    Swietny blog
    Oby tak dalej
    Obserwuje
    http://kinicz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł, świetny post :) szczęśliwego Nowego Roku <3
    www.wikoch100.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny i oryginalny pomysł, nie widziałam nigdzie takiego DIY! :)
    www.taraspatrycja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo sympatyczny z Ciebie renifer! Zapraszam codziennie do siebie wraz z mikołajem, przy okazji pozdrów Go. :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda że nie wpadłam na ten pomysł wcześniej, bo takie rogi są śliczne!

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super pomysł !
    Serdecznie zapraszam na bloga.
    Zachęcam do komentowania i obserwowania.
    W tym roku planuję zdobyć mniej więcej 600 obserwatorów . To jest moje takie małe postanowienie noworoczne . Wierzę, że się uda . Lubisz tematykę moda, uroda i lifestyle ? Gorąco zachęcam do obserwowania http://mojblogalexandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojej! Jakie urocze! Muszę koniecznie spróbować. Nie sądziłam, że ich wykonanie będzie takie proste. Pozdrawiam,
    Karolina z
    rutynakarola.blogspot.com
    xxx

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.