Tumbrl girls



11.12.15
  Hejka
Na pewno zauważyliście najbardziej na instagramie rozpowszechnianie się tak zwanej "mody" na "tumbrl girls". Jednak ich sposób uzyskiwania "fejmu" nie jest chyba najbłyskotliwszy. Drogą przewodnią nie wszystkich ale całkiem sporej ilości kont jest jak najbardziej odkryte ciało. Za krótkie spódnice, w których widać " pół dupy" to chyba lekka przesada, a i nie zapominając o dekoldach po pachy żeby pokazać więcej tego push upu od biustu. Nie bójcie się, niektórzy tumbrl girls zaczynają być od jak najmłodszych lat. Ach te 12 i ta ich dorosłość.... Ja się pytam gdzie ten świat zmierza?
  Ja rozumiem, teraz ludzie gonią tylko za tymi liczbami, które i tak w niczym nie pomogą. Jeżeli dzięki temu staniesz się sławna na instagramie to bardzo proszę, ale nie sądzę, że będziesz dobrze postrzegana.


















   Fotograf - Kasia ♥




Share this:

CONVERSATION

31 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia ! Masz rację ja sama jak czasami przesiaduje na ig to widzę właśnie w proponowanych takie zdjecia a gdy widzę ile mają obserwujących to aż mi się czasami śmiać chce ;D

    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ktoś chce pokazać dupę to pokaże dupę i nie musi być żadną "tumblr girl" (cokolwiek to znaczy). A że robią to młode dziewczyny? Szkoda gadać. Niestety każdy ma inne poczucie przyzwoitości. Świat zmierza w złą stronę...

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się nie wiem co mam więcej powiedzieć... Powiedziałaś już chyba wszystko :p
    http://www.paczajom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się w 100% nie rozumiem tego zbytnio, ale jak kto lubi.
    Zostaje na dłużej http://szarokolorowa02.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę to w sumie przykre, jednak chyba do tych ludzi się nie dotrze :P No tak, być sławną na instagramie... A jak internet odetną to cały sens życia dla nich zniknie?
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Instagram to TYLKO instagram. Liczy się to jacy jesteśmy naprawdę. :)
    Ślicznie wyglądasz! :-D :)
    Zapraszam✿
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! :D Bardzo spodobał mi sie Twój blog - masz fajne zdjęcia i podoba mi sie sposób, w który piszesz. Na pewno będę zaglądać częściej i życzę sukcesów w blogowaniu :) Pozdrawiam i zapraszam na Black&Blue - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz <3

    rilseee.blogspost.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z tobą teraz wiele osób goni tylko za liczbą i nie interesuje ich nic innego. Super zdjęcia! :*
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale słodko wygladasz
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post :)
    Pozdrawiam i Zapraszam :)
    Jeśli Ci się spodoba, zaobserwuj :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. oczywiście zgadzam się z tobą w 100%, niestety dzisiejsze parcie na 'fejm' nie zna granic.
    http://berry-lifestyle.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze mówisz ! I masz bardzo ładny sweterek ;)
    benoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia :)
    Też zauważyłam to rosnące zjawisko na zdobycie "fejmu".
    Ale to krótkotrwała sława, która szybko przeminie i te dziewczyny bardzo szybko się o tym przekonają :)
    Pozdrawiam!

    aboutdriana

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z tobą mnie też irytuje takie ubieranie. Ledwo 12 lat a ubiera się jak kobieta lekkich obyczajów. :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się z tobą w 100%.
    Pozdrawiam:) http://oursecretlife15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia :)
    Post też jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjęcia <3
    http://anuusiaaak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ah, irytuję mnie właśnie te spodenki i spódniczki które tak naprawdę nic nie zakrywają ;/ Super zdjęcia!

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mnie denerwują takie sytuacje.. Bardzo fajnie to opisałaś :)
    http://my-uncommon-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie zachowanie takich ludzi okropnie załamuje ...
    ladylana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz racje. Fajnie by było, żeby dziewczyny nawet dzięki temu postowi i naszemu zdaniu pod nim zmieniły swoje postępowanie...
    kajakaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. To jest okropne co wyrabiają niektórzy!...
    kasiadabrowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę, że nie tylko ja boję się o przyszłość ludzkości przeglądając profile takich ludzi :p

    Zapraszam do mnie
    http://krawczyk-natalia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja to takich portali nawet nie przeglądam :D Dziewczyny zamiast się szanowac to pokazują na tych zdjęciach coraz więcej tylko dlatego, że ich idolki pokroju Kim Kardashian robią to samo.
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgadzam się z tobą. Dokąd te wszystkie dziewczyny dążą ?
    Śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  28. zgadzam się z toba; jednak każdy żyje po swojemu i robi to co lubi:))


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.