DRESSLINK


12.01.26
Hejka
Szczerze? Nie spodziewałam się, że nie będę mogła znaleźć czasu na wstawienie posta, jednak nauczyciele chcą wycisnąć z nas, jak najwięcej i ta połowa tygodnia, która właśnie mnie czeka jest trochę zapełniona sprawdzianami i kartkówkami... Ale pewnie to jak u każdego.
Jednak nie o tym w dzisiejszym poście. W ostatnim pokazywałam wam bluzkę z Dresslik, a dzisiaj przychodzę z pozostałymi rzeczami z tej strony.
Zamówienie składało się z jeszcze dwóch. Jedną z nich jest bluzka, którą mam na sobie na zdjęciach. Jeżeli chodzi o jej materiał jest bardzo miły w dotyku, a co do napisu też nie mam żadnych zastrzeżeń. Jednak trochę zawiodłam się na rozmiarze, ponieważ kiedy siebie mierzyłam, to zgodnie z wymiarami powinna być na mnie jeszcze bardzo luźna, ale taka nie jest.
Następną rzeczą jest taśma led, która niczym nie różni się od zdjęcia, jednak mam problem ze znalezieniem wtyczki dzięki której wszystko będzie działało, ale no nic może znajdę :D
Ogólnie podsumowując jestem nawet zadowolona z tej paczki i mam wielką nadzieję, że nie zawiodę się na tym sklepie.

BLUZKA - KLIK






















Share this:

CONVERSATION

28 komentarze:

  1. Fajnie, że jesteś zadowolona z paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że jesteś zadowolona z paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki piesek, bardzo piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z rozmiarami to chyba większość ma problem na tych chińskich stronkach. :) Słodki piesek!

    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piesio <3 Ja juz rok zamawiam i z pomiarami nie miałam problemu :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też dużo roboty w szkole. Fajna bluzka, też zamierzam sobie taką zamówić ale ja zamawiam z innego sklepu :)
    By-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. kbel powinien byc w zestawie bo tez to mam jednak nie z dresslink ale kuione na giełdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też w tym tygodniu mam naprawdę sporo nauki! Świetnie, że jesteś zadowolona z paczki, a bluzka bardzo ładna :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwierz mi ,e ja mam je ja mam jeszcze gorzej -studia , gdzie egzaminy są z całego semestru.
    poklikałam i liczę na rewanż (kliknij w reklamy u mnie na blogu)
    http://natalie-forever.blogspot.com/2016/01/cudowna-roza-damascenska.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczny piesek! ♥
    Świetna bluzka :D
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna bluzka i zdjęcia :) oczywiście kliknęłam.
    http://berry-lifestyle.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  12. ale długa ta taśma, ja kiedys kupiłam taką króciutką, może też się zdecyduje ;) i obserwuje!
    www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz naprawdę śliczną bluzkę? Kliknęłam oczywiście. Ja się na razie z firmą dresslink dogadać nie mogę... masakra jakaś "-,-"

    Pozdrawiam SharpeeE i zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. super bluzka , mam taka sama :D
    zdjecia tez fajne !

    http://klaudiaandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietne zdjecia
    Slodziutki piesek
    Obserwuje http://kinicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia!
    Śliczna jest ta bluzka I slodki pieseł :*

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia!
    Śliczna jest ta bluzka I slodki pieseł :*

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjecia! Czekam na kolejny post!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam taką samą taśmę led, mój tato montował ją u nas w kuchni i daje świetny efekt wieczorem :) Można nawet zrobić sobie dyskotekę
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia :)
    ladylana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia :)
    ladylana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie ze jesteś zadowolona z paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka ładna sesja .I cudowny piesek :)
    roksanablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne zamówienie! Cieszę się, że ty się cieszysz! A te lampki ledowe gdzieś już widziałam :) Ładne są! Miłego dnia! Obserwujemy?

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta bluzka jest super! U mnie identycznie, cały mój tydzień to nauka. :/
    nothinghappenswith.blogspot.com zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post <3
    http://niki-mause.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne zdjęcia :)
    http://vicolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.