Hello 2016!





03.01.16
Hejka
Blogi przepełnione są już postanowieniami na rok 2016, więc sądzę, że ja sobie to odpuszczę. Jednak skoro to pierwszy post w tym roku to chętnie podzielę się z wami moimi pomysłami na 2016 związanymi z blogiem. 
Zacznijmy od chyba dość znaczącej rzeczy czyli lustrzanki, a dokładniej nikona d3200, który bardzo możliwe, że zawita u mnie w poniedziałek. Co za tym idzie mam wielką nadzieję, że nie będę już musiała sięgać po cyfrówkę, którą robiłam praktycznie wszystkie zdjęcia. 
Posty w mym zamiarze chcę nadal dodawać dwa razy w tygodniu, ponieważ sama wolę, jak inne blogerki dodają je często. Co prawda jest to dość duże wyzwanie jednak chętnie się jego podejmę. :)
Ostatnio też zmieniałam wygląd bloga, ale cały czas kolorami przewodnimi w szablonie są biały i czarny. Chętnie przywitałabym tutaj jakieś wesołe kolorki, aby wam też wszystko było miło czytać.
Takie małe zmiany, a sądzę, że sprawią inne wrażenie o blogu. Mam nadzieję, że przyjmiecie pozytywnie moje pomysły :).


























Fotograf - Kasia ♥

Share this:

CONVERSATION

43 komentarze:

  1. Dobrze że nie napisałaś postanowień bo mozna je zobaczyć na prawie każdym blogu ;) Szczęśliwego Nowego Roku ;* I zapraaszam do siebie
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio denerwują mnie te wpisy, jeśli chcesz coś zmienić to zmienisz to od dziś :), a nie czekasz na zmianę cyferki w kalendarzu. Bardzo ładna fryzura i fajne tło na zdjęciach :)
    Pozdrawiam :)
    differentdiamond.blogspot.com klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Postanowienie w życie można wprowadzić w każdej chwili. Szczęsliwego Nowego Roku :*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog i zapraszam do mnie hehe juz cie obserwuje <3 http://atelizabeth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że zmiany wyjdą na dobre! Bardzo ładne zdjęcia :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysły sa świetne i życze powodzenia w ich realizacji.
    Bardzo ładne zdjecia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w tym roku całkowicie sobie odpuściłam robienie postanowień na nowy rok. Bezsensu obiecywać sobie Bóg wie co z czego i tak praktycznie nic nie wchodzi w życie :/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O to świetnie ze będziesz miała lustrzankę ;)
    ladylana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zdjęcia są takie klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zdjęcia są takie klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam jedno postanowienie zapomnac o kims. Bardzo fajne zdjecia ;)
    Spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rację, postanowienia są wszędzie, a oryginalności brak :/ dobrze, że zdecydowałaś się na taki post :)
    Moim marzeniem jest lustrzanka <3
    aniapodlecka blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja bym chciała mieć lustrzankę! Powodzenia w realizowaniu wszystkich postanowień, pozdrawiam :)
    rutynakarola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. super blog. ładne zdjęcia. :)
    Zapraszam do mnie http://sisterse-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę się doczekać zdjęć z tej lustrzanki. Bardzo ładny jest ten wygląd, lubię takie minimalistyczne designy.

    proszę o klik w baner
    majadepp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo dobrze, że zrezygnowałaś z postu o postanowieniach na nowy rok.. też tak zrobiłam, nikomu nie chce się czytać o tym samym ciągle.. słyszałam dobre komentarze na temat lustrzanki nikona d3200, oby sprawdzał się tobie bardzo dobrze.

    http://luuxyaa98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super że napisałaś posta bez postanowień no bo wkoncu na każdym blogu można je zobaczyć. Super post, super zdjęcia. Poprostu perfekto. I zostanę na dużej bo się dobrze czyta Twojego bloga :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już am dosyć tych postanowień. Zalewa mnie fala blogów z tym tematem. Cieszę się że nareszcie natrafiłam na jakiś fajny, luźny post. Czytało mi się z przyjemnością :) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja w tym roku jedynie chce zdać prawko jak najszyciej i bedzie dobrze.. Fajny desing :)


    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem design i caly blog jest idealny , niepotrzebne są jakieś kolory , tak jest perfect !

    naataliam.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. sama mam nikon d3100 i swietnie sie sprawuje :)
    queenxfangle.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo spodobało mi się przed ostatnie zdjęcie, proste ale ma to coś :) Uważam że takie małe rzeczy najbardziej cieszą więc jestem jak najbardziej za twoimi zmianami :) Pozdrawiam :) lifeblondes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjęcia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna koszula! I też racja, ostatnio blogosfera jest przepełniona postami z postanowieniami noworocznymi
    http://laurapietryga.blogspot.com/2016/01/magic-wish.html

    OdpowiedzUsuń
  25. To fajnie, że będziesz mieć lepszy aparat :)). Życzę powodzenia w blogowaniu i pozdrawiam ^_^
    aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. To fajnie, że będziesz mieć lepszy aparat :)). Życzę powodzenia w blogowaniu i pozdrawiam ^_^
    aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Życzę powodzenia w realizowaniu planów :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Sama biorę się za poszukiwania dobrego aparatu :)
    A odn bloga - mimo że jestem fanka białego i czarnego to uważam że odrobina koloru nikomu nie zaszkodzi :)
    Pozdrawiam,
    Elewinaaineire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny post ! :D
    Śliczne zdjęcia! Też myślę nad zakupem tego aparatu :) Pisz jak się sprawuje :D
    Obserwuję i zapraszam do siebie : http://monia-blog-lifestyle.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia. Widzę że jesteś oryginalna i nie piszesz tego samego co można zobaczyć na każdym blogu :) Fajnie mi się czyta coś nowego :)Pozdrawiam :D

    http://pktoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie że nie zrobiłaś postanowień mimo że osobiście zrobiłam listę rzeczy do zrobienia. Strasznie mi się spodobało tło do zdjęć przez co są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  32. oby wszystkie twoje blogowe plany się spełniły :)
    świetne zdjecia!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Zmiany są bardzo ważne więc dobrze, że ich dokonujesz, a ja życzę ci spełnienia blogowych planów ;) Świetna koszula *.*
    oddajmimojeciastko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładne zdjęcia. A postanowienia są na każdym blogu więc dobrze że sb odpuściłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Buty masz mega!
    I ogólnie zdjęcia mi się bardzo podobają! :D
    Zapraszam do mnie xx
    www.swiat-oczami-brunetki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Dobrze ,że nie pisałaś o zmianach i postanowieniach na 2016 rok , bo już wszędzie o tym piszą :(
    Całkiem fajny wpis :)
    Zapraszam na rewanż obs i kom :)
    Jak poklikasz kilka razy w reklamy to skomentuję Ci jeszcze jeden wpis :)
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładnie zmieniałaś wygląd bloga ^^
    A co do tego że wszyscy piszą o 2016 r też sobię odpuściłam :D
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zacznij i powiadom na blogu :)
    Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne tło zdjęć! Ja nie mogę się doczekać kiedy w końcu kupię swoją lustrzankę! Życzę ci aby Twoja sprawowała się jak najlepiej! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne postanowienia, śliczne zdjęcia, pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.