Zmarnowałam



17.01.16
Hejka
Staram się nie marnować czasu. Jednak odkąd sobie to postanowiłam nie dotrzymuje słowa. Weekendy spędzam w domu a popołudnia po szkole w książkach lub na Internetach. Zdjęcia się nie liczą, na które wychodzę na godzinę i potem rozchodzimy się do swoich domów. Hm zrobić coś, żeby dzień nie był stracony u mnie to trudno. Nie dość, że kiedy się zbiorę i do kogoś napiszę to mieszka za daleko albo ja nic nie piszę i polegam na starcie. Od dzisiaj jeżeli macie tak samo jak ja przynajmniej raz w tygodniu i nie chodzi mi tutaj o weekendy nie mieć straconego dnia. Przynajmniej wyjść na podwórko i w tym pięknym śniegu poganiać z psem, wreszcie spędzić z nim czas. 
Postaram się, aby ten post był moją wielką motywacją i nie myśleniem tylko o blogu, ale też o sobie i o tym że czas, w którym jestem, czyli gimnazjum nie polega jedynie na nauce, te czasy,będziemy wspominać przez wiele wiele lat. Przecież to w nim robi się największe głupoty.:)

fotograf- Kasia ♥













Share this:

CONVERSATION

23 komentarze:

  1. Mam podobnie do Ciebie.. Przychodze zmęczona po szkole i już na nic nie mam siły :/ musze sie ogarnąć i zacząć żyć! Trzymam za Ciebie kciuki!
    www.swiat-oczami-brunetki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobnie jak ty, marnuje czas na jakies głupoty :(
    śliczne zdjęcia
    cudowna notka
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjecia same w sobie sa ladne. Nie podoba mi sie jednak stylizjacja. Moim zdaniem jest tego wszystkiego za duzo... Krata,paski,jeans... Zdecydowanie lepiej byloby gdyby bluzka byla jednolita lub bez tej koszuli.Jest to jednak moja opinia. Kazdy ma inny gust i najwazniejsze, ze to Tobie sie podoba i czujesz sie w tym dobrze. 😊

    zznosemwksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tak samo jak ty. Niestety szkoła i blog pochłaniają mnie doszczętnie mam czas tylko w weekend a w tedy jestem tak zmęczona ze leżę w łóżku i nie wiem co robić.
    Jeśli chodzi o stylizacje to byty są ładne i to tyle. Strasznie pomieszałaś style paski, krata, kurtka jeansowa, na to wszystko puchówka i buty które według mnie lepiej by wyglądały przy skórzanych dodatkach, stonowanych i jednolitych kolorach ☺
    http://cottonon.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tak samo jak ty. Niestety szkoła i blog pochłaniają mnie doszczętnie mam czas tylko w weekend a w tedy jestem tak zmęczona ze leżę w łóżku i nie wiem co robić.
    Jeśli chodzi o stylizacje to byty są ładne i to tyle. Strasznie pomieszałaś style paski, krata, kurtka jeansowa, na to wszystko puchówka i buty które według mnie lepiej by wyglądały przy skórzanych dodatkach, stonowanych i jednolitych kolorach ☺
    http://cottonon.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post. Zgadzam się z tobą, że ten czas gimnazjum będziemy wspominać przez jeszcze wiele lat, a więc musimy sprawić, aby był wyjątkowy. Zapraszam do siebie może też ci się coś spodoba :) http://kramcia12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. miejsce idealnie pasuje do stylizacji :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również nie marnuje czasu i udaje mi się to ;)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobny problem do Twojego. Mnie ratują jedynie weekendy :)

    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Superr zdj :**
    Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam podobnie, ale na szczęście teraz zaczynam ferie i będę mogła trochę odpocząć i spotkać się z przyjaciółmi :) Śliczne zdjęcia!

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne zdjęcia :D
    Z tym marnowaniem czasu też tak niestety miałam, ale postanowiłam planować sobie co mam zrobić danego dnia ( szczególnie w weekendy ) i od wtedy już te dni są bardziej wykorzystane, bo wiem, że coś w nie zrobiłam ;)

    allilove-xoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobnie. Nie umiem zaplanować sobie dnia tak , żebym nie straciła go na nudę , czyli na siedzenie cały czas przed laptopem.
    Śliczne zdjęcia i bardzo ładne graffiti.

    http://forgive22.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia !! ;]]

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post, http://liikeeme.blogspot.com/2016/01/kosmetyczni-ulubiency-miesiaca.html

    OdpowiedzUsuń
  15. W gimnazjum nie ma sporo nauki defakto więc szkoda marnować te 3 lata, będziesz się uczyć przed maturą i na studiach :P ja staram się też nie marnować czasu, ale dla mnie czas zmarnowany jest wtedy kiedy przymuszam się do czegoś, albo robię coś czego nie lubię i nie chcę, więc nawet popołudnie spędzone przed kompem albo spanie nie jest zmarnowaniem czasu :D

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że mamy podobną sytuację. Staram się, by urozmaicić sobie tydzień, ale nie zawsze mi to niestety wychodzi.
    Piękne zdjęcia, super look ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Marnowanie czas na głupoty, u mnie to normalka, ale zawsze poświęcę przynajmniej pół godziny mojego czasu żeby wyjść poboegać z psem na dworze.

    pastelowawariatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam tak samo jak Ty :(
    Rozumiem Cię w całości :(
    ladylana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam tak samo jak Ty :(
    Rozumiem Cię w całości :(
    ladylana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też marnuje czasy na jakieś głupoty a gdy przyjdę że szkoły to najczęściej usypiam :/
    Śliczne zdjęcia
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zdjęcia! Nie marnuj czasu, wykorzystuj go zawsze, nawet gdybys miała wyjsć po prostu na spacer! Wtedy możesz odkryć ciekawe miejsca! Tego Ci życzę :)
    kalaafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.