room tour, whish list






26.02.16

Hejka
Jakoś rok temu obiecałam, że zrobię dla was room tour. Tak.... trochę czasu minęło od tego wydarzenia, dlatego dzisiaj spełniam tą obietnicę. Przepraszam, że trwało to tak długo, ale wypadło mi to kompletnie z głowy. :D
A jest on w formie filmiku z tego powodu, że chętnie spróbowałabym czegoś nowego! Może YouTube były moją drugą pasją? Kto to wie, ale watro spróbować. Wiem też, że teraz jest strasznie trudno zdobyć widzów jednak z wami mi się uda, prawda? 
Jeżeli filmik wam się spodoba to łapkujcie i dawajcie znać w komentarzach :)

                                            


                                                           Jaki chcielibyście następny filmik? :D
















Poklikacie? Byłabym bardzo wdzięczna!. Jeżeli to zrobiliście dajcie znać w komentarzu odwdzięczę się tym samym :).




                                    KLIK                                                                       KLIK





                             KLIK                                                                          KLIK








Share this:

CONVERSATION

18 komentarze:

  1. Filmik bardzo mi się podoba :) Świetny! Poklikane :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz śliczny pokój! ♥
    Pozdrawiam,
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikane poklikasz coś u mnie. ? :)
    US$ 3.56
    US$ 3.53
    Bardzo miło mi się czytało. Świtne zdjecia czekam na kolejny post.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie masz w pokoju! :)
    Poklikałam :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mam taki naszyjnik! kliknęłam we wszystko: 3.56 3.53 4.91 15.72
    mój blog
    konkurs fotograficzny

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz piękny sweter! Genialne zdjęcia! Bardzo ciekawy filmik! Bardzo tutaj ciekawie, inspirująco i oryginalnie! Świetne wybrałas rzeczy :) Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak trochę Ci naklikałam ^^ Śliczne zdjęcia.

    karty-pamietnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Room tour'y są naprawdę nudne.
    Te naszyjniki z zawieszkami przypominające kamienie mi się podobają.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pokój :)
    Mój blog:http://smiechlemse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mam podobną tapetę w pokoju na jednej ścianie, tylko że w biało szare paski :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pokój :)
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Room Tour, a Ty masz bardzo fajny pokój. Poklikałam we wszystkie linki :)


    Zapraszam do mnie
    http://natalia-krawczyk.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz bardzo ładny pokój, może nagraj jakiś Tag :)
    ladylana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz bardzo ładny pokój, może nagraj jakiś Tag :)
    ladylana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny ROOM TOUR!
    Oby więcej filmików :)
    unicordot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjęcia, filmik też :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietny room tour, nagrywaj dalej, a może osiągniesz sukces :)
    http://kailakarolina.pl/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.