18 filmów, które warto obejrzeć.


Cześć
Dzisiaj mam dla was 18 filmów, które są jednymi z moich ulubionych na dzień dzisiejszy więc mam nadzieję, że obejrzycie chociaż jeden i zdacie relacje jak wam się podobał :).

1. Horns
2. Dary Anioła- Miasto Kości.
3. Więzień labiryntu.
4. Próby ognia.
5. Zbuntowana
6. Marsjanin.
7. Kraina jutra.
8. Niezgodna.
9. Dziewczyna i chłopak wszystko na opak.
10. Sąsiedzi.
11. Ten niezręczny moment.
12. The DUFF.
13. Wykolejona.
14. Agentka.
15. Słowa na M.
16. Jurrasic World.
17. Dope.
18. Legacy.



Fotograf - Kasia ♥






















Share this:

CONVERSATION

33 komentarze:

  1. Przepiękne zdjęcia! :)
    Połowę filmów oglądałam :)
    ladylana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnego z tych filmów nie oglądałam.Wyszła bardzo fajna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na posta !
    Chętnie coś obejrzę :)
    unicordot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oglądałam tylko jeden film z tej listy. świetne zdjęcia :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dłuższego czasu zbieram się na Marsjanina. ;) Mamy chyba nieco inny gust, ale mimo wszystko na pewno kiedyś sięgnę po te filmy. Świetne zdjęcia! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam 3 filmy, które wymieniłaś i były świetne! Właśnie wymarzyłam sobie takie zdjęcia z tymi kulami dymnymi :) Są świetne!
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe filmy i śliczne zdjęcia
    super post
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam kilka z tych tytułów i są świetne ! :) A resztę z chęcią obejrze! :)
    Piękne zdjecia! :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Więzień labiryntu jest świetny!

    Pozdrawiam i zapraszam!

    http://five-souls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. O! Kilka oglądałam :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że napisałaś ten post bo nigdy nie wiem co obejżeć :)
    Veroni- agataweranika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurdę,aż głupio mi się przyznać ale żadnego z tych filmów nie oglądałam :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia.
    Kocham the duff <3

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapałki czechowickie to jest jednak inwestycja! Tanie, nie łamią się i ładnie odpalają. Bardzo dobrze wspominam korzystanie z nich, polecam wszystkim miłośnikom świeczek i nikotyny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. 1,16, i 18 najlepsze
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. większość widziałam ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie oglądałam żadnego z tych filmów - brak czasu na oglądanie filmów robi swoje. No ale mam nadzieję, że w końcu nadrobię ten stracony czas :D BTW Świetne zdjęcia *,* Mega fajnie mi się je oglądało :D
    paciulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku jakie zdjęcia *.*
    A i post bardzo fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie oglądałam żadnego z tych filmów - brak czasu na oglądanie filmów robi swoje. No ale mam nadzieję, że w końcu nadrobię ten stracony czas :D BTW Świetne zdjęcia *,* Mega fajnie mi się je oglądało :D
    paciulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie oglądałam aż dziwne żadnego z tych filmów :) skuszę się na jakiś dziś wieczorem. Bardzo ładne zdjęcia. Cudowny wianek :) cheery-friendly-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdjęcia ;*
    Ale zaskoczę Cię żadnego filmu stąd nie oglądałam :p chyba pora nadrobić :)
    Pozdrawiam!
    Magdalenaw.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdjęcia ;*
    Ale zaskoczę Cię żadnego filmu stąd nie oglądałam :p chyba pora nadrobić :)
    Pozdrawiam!
    Magdalenaw.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny wianek :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. The DUFF jest swietny! Świetne sdjęcia
    zapraszam http://dyanablog01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Większość oglądałam ;)) świetny gust filmowy.

    Merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Większość oglądałam ;)) świetny gust filmowy.

    Merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety nie widziałam większości z tych filmów. ;) Świetne zdjęcia. :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna notka ;) Oglądałam niektóre :D
    Zapraszam Mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  29. Kilka zdjęć mi się bardzo mocno podoba :) Co do filmów... Mam w planie obejrzeć kilka z nich :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Na pewno obejrzę niektóre z tych filmów :)
    www.fotoaliceblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.