Hejka wiosno!


29.03.2016

Hejka
Ostatnio jest dość ładna pogoda nie uważacie? 
Trochę długo tęskniłam do zdjęć przy zachodzie słońca, który nie znika w mgnieniu oka. Skok temperatury, trawa, która robi się bardziej zielona. O tak! Dzień dobry wiosno :D. Chodzenie po dworze już bez tych puchowych kurtek, to chyba daje mi najwięcej radochy, bo bardzo lubię spędzać czas na świeżym powietrzu. 
Wraz z tą piękną pogodą w pewnym stopniu wróciła mi chęć do pisania! I chwała w tym temacie i dzięki wszystkim i wszystkiemu na tym świecie. Aktualnie pisałabym codziennie, jednak nie posiadam aż tylu zdjęć aby wypełnić posty.
Również z okazji tej jakże pięknej pogody mam dla was filmik, który mam wielką nadzieję, że wam się spodoba :).



Macie jakieś pomysły na następne posty ? Jeśli tak to chętnie poczytam wasze propozycje :).

Fotograf- Kasia ♥ i ja :D
















Share this:

CONVERSATION

22 komentarze:

  1. Wiosna to cudowna pora roku! ♥
    Świetne zdjęcia i piesek jaki śliczny. ;)

    Pozdrawiam :*
    ✿CrazyTusiaBlog✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również się cieszę że wiosna przybyła :)
    U mnie także było ciepło a dziś leje ;P
    Świetne zdjęcia! To pierwsze najładniejsze :)
    Obserwuję i Zapraszam :)
    http://anita-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam zdjecia zachodu słońca! To takie magiczne! <3 Tak, to prawda, pogoda jest piękna chociaż dzisia tak gorąco jest ze aż w podkoszulku siedzieć tylko a co pół godziny taki deszcz i znowu słońce. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny klimat zdjęć, po zdjęciu pieska(kocham pieski) widać, że masz talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne zdjęcia, zawsze mam problem z uchwyceniem zwierzaków na zdjęciach, tobie udało się to genialnie! :) Też lubię wiosnę <3

    http://malinkamojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zachody słońca :) Zwłaszcza wpatrywać się w nie z drugą połówką :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wiosne przez niesamowite zachody slonca, dluzsze dnie, cieple dni i za to, ze sa moje urodziny. Lubie poczuc sie jak dziecko i pomimo tego, ze w tym roku na moim torcie zdmuchne 17 swieczek, mam ochote mam duzy slodki tort i pelno gosci, z ktorymi sie bede bardzo dobrze bawila.
    A gdybym mogla to polaczylabym temperature panujaca w Belgii z widokami w Polsce :)

    http://nastolatka-za-granica.blogspot.be/2016/03/odkryj-w-sobie-dusze-artysty.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, zapraszam do mnie w wolnej chwili :)
    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, tak pogoda ostatnio dopisuje:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak wiosennie :D I piękny zachód słońca -super!

    Alice's World Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie :*
    Juz zabieram się za oglądanie filmiku :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze nie miałam zbytnio okazji do skorzystania z tej polepszającej się pogody, obym wreszcie znalazła na to czas! ;D

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. A u mnie właśnie w tej chwili pada :/
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    veronicalucy.blogspot.com/2016/03/banggood-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już tęsknie za takim prawdziwym wiosennym słońcem, a nie co chwila deszcz...
    Obserwuję :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja bardzo się cieszę z tego że wiosna przyszła, może nie jest jeszcze tak ciepło jak chciałabym by było, ale już czuć że zima nas opuściła :) gdy jest ciepło też mam więcej chęci i to nie tylko do pisania :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. O tak ostatnio pogoda jest piękna słoneczko itd :) bardzo lubię takie dni.
    Uwielbiam zachody słonca i zdjęcia<3
    Pięknie wyszłas na zdjęciach i piesek tez.

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie wiosna zawitała na dobre. :) Już wyciągnęłam rower i będę na nim częściej jeździć. Ja bym poczytała może jakieś DIY albo CIY? :)
    http://aabouteverythingg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam dosyć puchowych kurtek, chciałabym już wychodzić na dwór w krótkim rękawku :P
    Zachód słońca, jest coś piękniejszego?

    mystery-identity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam dosyć puchowych kurtek, chciałabym już wychodzić na dwór w krótkim rękawku :P
    Zachód słońca, jest coś piękniejszego?

    mystery-identity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Już tak nie mogłam się doczekać tego ciepełka na dworze :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    veronicalucy.blogspot.com/2016/03/banggood-outfit.html

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.