Kim tak naprawdę jesteś?



14.06.2016
Hejka
Kim jestem ja? Kim jesteś ty? Kim tak na prawdę jesteśmy?
W najgorszych momentach mojego życia twierdziłam, że jestem nikim, nic mi się w życiu nie uda, mój pech nigdy mnie nie opuści, moje szczęście do różnych rzeczy, którego tak na prawdę nie posiadam nie przyjdzie z czasem i zawsze nawet starając się najbardziej jak potrafię, aby dotrzeć do celu nic mi się nie uda. Niczego nigdy nie osiągnę. 
Przynajmniej rzeczy, które wydarzały się w moim życiu utwierdzały mnie w tym przekonaniu.
Teraz zadaję takie pytanie; jak przestać patrzeć na siebie pod tak strasznie krytycznym kątem i zmienić swoje myśli, zachowanie, podejście do życia o 180 stopni? 
Staram się teraz znowu wrócić do pozytywnego myślenia, z którym czuję się najlepiej. Od jakiegoś czasu często zdarzają mi się wahania nastroju. Raz czuję się na dnie, a za chwilę sądzę, że mimo jakiegoś potknięcia i tak znajdę się na szczycie. Nie rozumiem mojego podejścia do świata i nie mam zielonego pojęcia czy kiedykolwiek opanuję swoje zachowanie.

A tak poza moją wypowiedzią zapraszam na filmik :) :








Share this:

CONVERSATION

27 komentarze:

  1. Przepiękne zdjęcia

    http://creativelylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Nie pomysłowy post jednak jest w nim coś co zachęca mnie mnie do dalszego czytania i oglądania zdjęć. Mam nadzieje ze dalej będziesz kontynuować swoją przygodę z blogiem i tworzyć tak bezsensowne ale intrygujące posty 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i refleksyjna rozkmina💕

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wielkim wrażeniem. Przepięknie opowiedziane refleksje. Będę czytać! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zycie to piękna przygoda, która trafia sie jednemu człowiekowi raz. Smutne jest to, że nie zawsze jest tak fajnie jak chcielibyśmy żeby było, wtedy jest źle, nie mamy siły życ. Ale są też te piękne chwile, dla których warto życ. Kim ja jestem? JESZCZE nikim niezwykłym.
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Klucz to myśleć pozytywnie, uda Ci się zobaczysz :). Nie ma co się załamywać każdy ma lepsze i gorsze dni. Na pewno z czasem "opanujesz" swoje zachowanie, jesteś wyjątkowa pamiętaj :)).
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z Tobą w 100%
    Świetny filmik, uwielbiam oglądać kompilację z musicaly💞

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz! :)

    Zapraszam do udziału w rozdaniu na:
    BLOG TEYZZ

    OdpowiedzUsuń
  9. Też często mam takie dziwne etapy w życiu,w którym raz jestem szczęśliwy,a po dniu czuję jakąś gorycz,ale wystarczy wierzyć w siebie i jakoś to będzie :>

    cichywriter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wahania nastroju...skąd ja to znam. ;) Świetne zdjęcia! <3
    Pozdrawiam :)
    NOWY POST na zone-of-smile.blogspot.com (klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatno często zadaje te pytanie i troszke trudno odpowiedzieć :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia.
    Jesteś jeszcze młodziutka, więc głowa do góry, bo wszystko się w Twoim życiu ułoży, tylko musisz myśleć pozytywnie, a będzie tak jak chcesz!
    Pozdrawiam :)
    http://adellaidee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem ostatnio na etapie wychodzenia z bycia "nikim" :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama miałam okres w życiu, takich depresyjnych myśli.
    Trzeba wziąć życie na poważnie i zacząć walczyć o szczęscie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CallofBeauty

    OdpowiedzUsuń
  16. Każdy powinien się zaakceptować, docenić to co ma, pokochać siebie, bo spędzi ze sobą całe życie, wszystkim życzę takiej akceptacji siebie. Choć czasem jak sama powiedziałaś są chwile zwątpienia.
    Super tło do zdjęć, mam wrażenie , że kiedyś byłam w podobnym parku (?) hha

    Zapraszam -> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Każdy z nas ma w życiu chwile, kiedy nie wie kim tak na prawdę jest jednak naszym przeznaczeniem jest odkrycie swojego charakteru:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć! Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Blog Awards! Mam nadzieję, że z chęcią odpowiesz na moje pytania :)
    swiatniewidzialnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia.
    Czasami również mam momenty "załamki" ale to szybko mija.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak naprawdę nikt nie jest nikim. Każdy czasem ma jakieś złe chwilę, ale u mnie w takich momentach pojawia się godność, która krzyczy mi w mózgu, do tej pory, aż nie stanę przed lustrem i się chytrze nie uśmiechnę, przypominając chwilę w których byłam z siebie dumna. Choć dla innych mogłoby to być coś niewielkiego. Fajne zdjęcia *.*
    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie piszesz i bardzo ładne zdjęcia! :)
    Mój blog-klikkk

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim zdaniem nawet w najgorszych momentach naszego życia trzeba znać swoją wartość i nigdy nie pozwolić sobie wmówić, że jest się nikim. A i piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.