Youtube czy Blog?

 
23.07.2016
Hejka
Na blogu nie było mnie od prawie miesiąca. Bardzo, ale to bardzo was za to przepraszam. Miałam zdjęcia na posty, jednak nie dawałam rady na wymyślenie pomysłu na wpis. Wszystkie lądowały w filmikach.
Powiem wam, że edytowanie sprawia mi wielką przyjemność. Nie wiedziałam, że aż tak mnie ono wciągnie. A jednak nie było mnie tutaj miesiąc.
I teraz przychodzi pytanie; Czy zrezygnuję z któregoś z moich hobby? YouTube jest taką zajawką i nie mam pojęcia czy zostanie ze mną na dłużej. Natomiast blog ma już prawie dwa lata i szczerze powiem, że nie potrafiłabym z niego zrezygnować. Będę musiała wziąć się w garść i pogodzić te moje dwa zainteresowania.
Również chciałabym was poinformować, że po koloniach, które skończą się 6 lipca, mam zamiar zmienić tematykę bloga, otóż chcę wprowadzić do niego zdjęcia z jakimiś "prawdziwymi sesjami", czyli charakteryzacjami. Mam nadzieję, że taki pomysł wam się spodoba :)
Widzimy się za dwa tygodnie!!

Oczywiście zapraszam was również na filmiki :)

 
 
 






Share this:

CONVERSATION

16 komentarze:

  1. ja zawsze bałam nagrywać na youtube. Fajnie, że masz i bloga i swój kanał :). Mam nadzieję, że uda Ci się to pogodzić!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że jakoś pogodzisz dwa zainteresowania, a tak się składa że obydwa są czasochłonne i potrzebują poświęcenia. Powodzenia!

    http://hot-schot.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama kiedyś się wkręciłam w tworzenie filmików. To świetna zabawa! Jednak nigdy nie ujrzały światła dziennego. :D Trzymam kciuki, żeby udało Ci się rozwijać i bloga, i kanał na youtube! :)

    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę ci wytrwałości. Ważne byś pamiętała, aby regularnie coś dodawać, bo my tu na Ciebie czekamy :D

    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że wróciłaś!
    Piękne zdjęcia :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    KLIK


    MOGĘ PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIEKUJĘ :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałam założyć yt, ale mi się nie chce :(
    fajne filmiki!
    Mój blog-zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. «pudrowy misiek»
    super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaobserwowałam, ze coraz mniej osób czytaa blogi, a coraz więcej ogląda vlogi :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Odkąd zaczęłam nagrywać na YT bloga w ogóle nie zaniedbałam. Zawsze dodaje przynajmniej jeden post w tygodniu, żeby nikogo nie zawieść. A kanał ma już rok i blog również. Powodzenia :)

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. w takim razie czekam na stylizacje! :)
    ja również uwielbiam edytować filmiki, jednak blog to coś więcej moim zdaniem, pokazujemy wtedy samych siebie.
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja boje się nagrywać na YT. Jednak blog to blog i na nim czuje się bezpieczniej. Super jednak, że prowadzisz kanał i z pewnością będę na niego zaglądać. Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myśle, ze wszystko da sie jakos pogodzić. Sama niedługo otwieram kanał. Jednak blog to główna zajawka, a kanal to tylko malutki dodatek do całości. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam osobiscie o wiele bardziej wolę bloga niz ytoutube :) przynajmniej nie mam lęku przed tym zeby mówić cos do kamery :D
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że wróciłaś do nas. Czekam z niecierpliwością na kolejne posty! <3
    Ja wolę bloga niż YouTube, na blogu staram się pisać prosto z serduszka swoje przemyślenia na dany temat.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Blog lepszy, bo blogspot zapewnia spokój itd, a w YT musi wyjść wszytko perfecto :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.