2 lata!

 
 23.08.2016
Minęły dwa lata. Jednak jeżeli brać pod uwagę dokładniejszą datę to dwa lata i miesiąc.
Jakoś nie odczuwam tego, że piszę tutaj przez tak długi czas, jednak zdążyłam się z tym moim malutkim miejscem w internecie zżyć.
Często nachodziły mnie myśli żeby z tym skończyć. Poniekąd dlatego posty były wstawiane tak rzadko. Jednak niedawno zdałam sobie sprawę, że było by mi czegoś brak. Cały czas jest mi tego brak. Piszę raz lub dwa w miesiącu, a chciałabym o wiele, wiele więcej. Chciałabym robić co jakiś czas charakteryzacje, jednak nie mam i strojów, i 100%-owo adekwatnej scenerii do tematu. Chciałabym pisać o pasjach, chciałabym tak wiele. Jednak zawsze jest jakieś "ale" na drodze do spełnienia jakiegoś postanowienia.
Bardzo, ale to bardzo chcę wrócić do starej rutyny pisania. Jeden, bądź dwa posty w tygodniu. Mam nadzieję, że zapał jaki teraz mi powrócił pomoże!
Dobra, a teraz koniec użalania się nad sobą! Zdjęcia, które zrobiła mi siostra są wstępem na charakteryzacje, które mam nadzieję, że będą pojawiały się co jakiś czas na blogu. Wydaję mi się jednak, że wybrałam zbyt mroczny makijaż na uczczenie tak pięknej daty. Hmmm może następne będą weselsze. A i przepraszam za tak pogmatwaną pierwszą część posta. Napisałam tam bardzo dużo moich myśli, które skleiłam w całość i  dość dużo jest wyrwanych z kontekstu. Mam nadzieję, że przemyślenia, które wrócą powrócą nie będą takie pogmatwane.
Mam nadzieję, że zdjęcia wam się spodobają! :) Do zobaczenia! :)
 
 
Fotograf- Ania ♥


 
 
 
 
 





 



 


Share this:

CONVERSATION

17 komentarze:

  1. Genialna sesja ♡♡

    Merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale genialne zdjęcia! nie mogę się doczekać jakiejś halloweenowej notki w Twoim wykonaniu :D

    specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega pomysł z tymi zdjęciami!
    baaaaaardzo mi się spodobały :)
    absolvedreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz... przerażająco :D Haha, ale to komplement :) Super zdjęcia, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Charakteryzacja jest naprawdę świetna *.* Zdjęcia zresztą też :) (osobiście pobawiłabym się trochę w jakimś programie graficznym, i hmm może czarno białe z mocniejszym kontrastem...? nie wiem tak tylko myślę ;) )
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne charakteryzacje więc obserwuję :)
    http://lifebyyolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna charakteryzacja! Gratuluje wytrwałości 2 lat w blogosferze! :D

    Pozdrawiam,
    Zapraszam do siebie www.itsvividnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyszła ci ta stylizacja! Gratuluję 2 lat bloga i też nie umiałabym z tym skończyć :) super, że chcesz być bardziej systematyczna i częściej dodawać posty! <3

    YOZIZIRA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę kolejnych lat <3
    Sesja jest GENIALNA <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna charakteryzacja, gratuluje wytrwałości, u mnie będzie zbliżać się trzy lata i jakoś tego nie czuje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł!
    Fajnie, że są takie kreatywne osoby.

    Zapraszam do mnie na post.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna sesja, super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniałe zdjęcia! powodzenia w dalszym blogowaniu!
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny makijaż.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. super zdjecia i stylizacja :)
    http://moda-ponad-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Charakteryzacja jak najbardziej na tak, chcociaż rzeczywiście mogłaś wybrać mniej straszną na tak ważną datę, ale nie zmienia to faktu że zdjęcia i to jak wyglądasz jest świetne :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. 2 lata i miesiąc. niebywałe, jak szybko!
    Podobasz mi się w tej mrocznej odsłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super mroczna sesja :)
    http://blog-na-calego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.