Samoakcteptacja


17.09.2016 
23:42

Telewizja oraz portale społecznościowe kształtują wzorce, za którymi podąża tak wiele ludzi. Jednak wielu z nas jest daleko do "ideału". Czy przez to powinniśmy się pogrążać i dołować?
Pokażę to na swoim przykładzie. Od niemalże urodzenia choruję na atopowe zapalenie skóry. Polega to na tym, że moja skóra jest bardzo wrażliwa i kiedy się np. podrapię łatwiej jest mi narobić ran. 
Jako dziecko w ogóle się tym nie przejmowałam. Będąc coraz starszą spotykałam więcej ludzi mających różny stosunek do mojej choroby. W podstawówce nawet żarty o tym trochę mnie raniły, nic poza tym. 
Aktualnie jestem w gimnazjum i jak to wygląda teraz? Nadal nie przytłacza mnie moja choroba. Dlaczego? Ponieważ zaakceptowałam ją już o wiele, wiele wcześniej. 
Dlaczego więc tyle ludzi narzeka na np. swoje nogi skoro powinni się cieszyć, że w ogóle je mają? 
Martwimy się często o wady, które widzimy tylko my, których tylko my nie potrafimy w sobie zaakceptować. Każdy z nas jest idealny na swój sposób! Wystarczy tylko to dostrzec. :)










Share this:

CONVERSATION

14 komentarze:

  1. Warto zaakceptować to co nas otacza mimo, że nie jest to dla nas dobre, tak jak w Twoim przypadku choroba jest rzeczą, którą wiesz, że i tak będziesz mieć ale to zaakceptowałaś i jest Ci z tym wiele lepiej :)
    Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez choruje na atopowe zapalenie skory i jest to okropne ale da sie z tym żyć. Warto zaakceptować siebie!

    Zapraszam na moj blog, będzie mi bardzo miło jak poklikasz w linki w nowym poście :)
    Www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznaje się, że sama do niedawna miałam problem z zaakceptowaniem siebie. Teraz na szczęście się to zmieniło i czuje się świetnie w swoim ciele 😄
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę dobry tekst.... A zdjęcia także super. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, że często widzimy w sobie coś, czego nie widzi nikt inny... :)

    Ps. Błąd w tytule (zabierz jedni "t" - samoakceptacja) ☻

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz dużo racji, naprawdę fajny tekst :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz,a do do tekstu,to masz 100 % rację ! :) Wszystko mega dopracowane,że aż miło tutaj wchodzić. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/09/jesienna-sukienka.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja od kilku lat akceptuję siebie, mimo mojego problemu z trądzikiem :)
    Pozdrawiam :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku świetny post zgadzam się z tobą w 100% :)
    śliczne zdjęcia :)

    http://by-klausia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzeba zaakceptować swoje wady, bo każdy przecież je ma. Nie ma ludzi idealnych, ale możemy się czuć idealnie w swoim ciele.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uważam, że na świecie nie ma ideału. Każdy z nas nim jest :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na post, potwierdzam komentarz powyżej, NIGDY nie ma ideału! :)
    zofiakuca.online

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post ! Zgadzam się z tobą w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja akceptuję siebie i swój wygląd ,który chcę trochę zmienić. Super post i blog jestem pierwszy raz ,ale chyba zostanę na dłużej ;)

    A jeżeli znajdziesz czas możesz odwiedzić mój blog:
    http://bluue-butterfly.blogspot.com
    Odpowiadam na obserwację
    Pozdrawiam Klaudia :*

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.