Kolorowy wyraz siebie


26.12.2016
Hejka
Pamiętacie jeszcze ledy, które zamówiłam przy ostatniej współpracy z Dresslink? Oczywiście nie miały one zasilacza i tak leżały przez niecały rok w szafce. Ostatnio wreszcie znalazł się odpowiedni! 
Moim zdaniem jest to świetny pomysł na urozmaicenie swojego pokoju. Przy każdym świetle pomieszczenie wygląda inaczej oraz często zmienia kolory niektórych mebli. Zielony dywan robi się pomarańczowy, a różowe paski lawendowe. Oczywiście dodaje również nieco "inności" do zdjęć. Po włączeniu niebieskawego koloru aż brakowało mi powietrza kiedy zauważyłam, że neonowe rzeczy zaczynają się świecić. Dlatego też i moje farbki zaczęły robić swoje.
Jestem pewna, że w sylwestra przydadzą się do zdjęć. Również muszę przyznać, że dzięki tym światełkom nowy filmik na kanale jest trochę bardziej ciekawszy wizualnie. Serdecznie was na niego zapraszam :).


 A wracając do bloga. Nie mam pojęcia co z nim teraz będzie. Cały czas zarzekałam się iż wrócę. Teraz naprawdę chcę znowu zacząć pisać, jak za dawnych czasów. Brakuje mi chodzenia na zdjęcia, pisania postów z zerowymi umiejętnościami polonistycznymi. Brakuje mi pokazania siebie przez pisanie. Mam nadzieję, że już nie będę tęsknić i zepnę się do tworzenia. :D










Share this:

CONVERSATION

19 komentarze:

  1. Efekt końcowy bardzo fajny! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Drzwi wyglądają jak do innego świata! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fantastyczny efekt, sama chciałbym mieć taki w swoim nowo wyremontowanym pokoju :) świetne zdjęcia pozdrawiam serdecznie i Szczęścia w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia, fantastyczne efekty, bardzo oryginalnie Ci to wyszło. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, wygląda to naprawdę bardzo fajnie, ciekawy pomysł na zdjęcia :)

    https://by-kayla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Efekt jest nieziemski! Jestem tu pierwszy raz i mam nadzieję, że dalej będziesz pisać, trzymam kciuki<3 Obserwuję!
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt końcowy normalnie wow. Ciekawe jak by to wyglądało, gdyby ozdobić w ten sposób cały pokój. Pewnie jak w innym świecie 😂

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz dobry gust muzyczny. Ciekawy post.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli bloggowanie jest dla Ciebie czymś naprawdę ważnym, to nie poddawaj się i pisz dalej! Masz naprawdę dobre pomysły, więc rób to co robisz. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam będę na tym sylwestrze ��

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten efekt końcowy jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekaweee... Muszę wypróbować w pokoju synka.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia! Efekt jest wspaniały ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. drzwi wyglądają jakby za nimi kryło sie coś niesamowitego

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy! Z chęcią przygarnęłabym takie ledy! :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne takie światełka ! Zdjęcia bardzo ładne ;) Udanego Sylwestra !

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. super efekt ^^
    Pozdrawiam :D
    w razie nudy zapraszam do mnie ^^
    http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.