Q&A


24.01.2017
Hejka

Bardzo, ale to bardzo chciałam zrobić zdjęcia z udziałem śniegu. Nie wiem jak wam, ale mi zawsze wydaje się, że wyglądają magicznie. Zawsze dodają takiej przyjemnej atmosfery.
Dość długo zabierałam się do zrobienia Q&A. Na Youtube musiał minąć rok od założenia kanału, aby taki filmik się pojawił. Ach ten zapłon ślimaka.
No nic mam nadzieję, że taki filmik wam się spodoba! To chyba pierwsze gadane wideo, do którego wreszcie podeszłam "na luzie''. Hm może to dlatego, że nagrywałam w nocy? Sama nie wiem. Tak czy siak zapraszam do oglądania! :)


Jeżeli macie jakieś pytania to piszcie je pod tym postem albo w komentarzach pod filmikiem! W następnym odcinku z tej serii postaram się na nie odpowiedzieć! :D










Share this:

CONVERSATION

17 komentarze:

  1. Ładne zdjęcia, taka zimowa aura im sprzyja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy blog i świetne zdjęcia :D Obserwuje z miłą chęcią ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie fajnie się ciebie słucha, mówisz tak na peeełnym luzie XDD
    MOJE DOROSŁE ŻYCIE

    OdpowiedzUsuń
  4. Filmik niebawem obejrzę, a te zdjęcia i gify są świetne! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia super, najlepszy jest ten gif na początku postu - uwielbiam go :) Brawa za kreatywność!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten gif jest świetny!
    Strasznie spodobał mi się twój blog i kanał na yt :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwialabiam takie animacje, oby takich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia <3 Fajny filmik :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie świetne są te gify, super to wymyśliłas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super zdjęcia :) Pozdrawiam i zostaję tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne zdjęcia. Nie wspominając już o gifach, które moim zdaniem robią furorę. Pozdrawiam ;)
    kklaudix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe zdjęcia, oddają w 100% urok zimy :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie mi się czytało czekam na kolejny post :)
    Zapraszam kochana serdecznie do mnie w wolnej chwili na nowy post pozdrawiam :** http://fashion-lucky-life566.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia i ciekawy wpis :)


    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.