Rysunek przez każdy dzień ferii


29.01.2017
  
Hejka
Ta niedziela jest ostatnim dniem moich ferii. Zapalmy znicz na pamiątkę tego jakże cennego i wolnego czasu, który właśnie przeminął [']
Jeszcze na początku wolnego założyłam się z przyjaciółką, że codziennie będziemy rysować jakiś rysunek. O dziwo bardziej ja wytrzymałam w postanowieniu i stworzyłam więcej rysunków.
Dla mnie czasami było to wielkim wyzwaniem, ponieważ nie zawsze miałam pomysł co tym razem nanieść na kartkę. Często robiłam przerwy, następnie nadrabiałam. Pod spodem zrobiłam zdjęcia rysunków, które najbardziej polubiłam ze wszystkich stworzonych w tamtym czasie.
Oczywiście jeśli chcecie zobaczyć wszystkie to zapraszam do filmiku! :D









Share this:

CONVERSATION

10 komentarze:

  1. Wow kochana ale masz talent, też kocham rysować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę talentu :( masz świetną rękę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesz się że miałaś jakiekolwiek wolne ;p Ja nie mam niestety ferii ;( Zazdroszczę Ci talentu. Kiedyś też rysowałam, ale jakoś straciłam ręke do tego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne i ciekawe prace! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowne <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rysunki są niezwykłe, cieszę się, że wzięłaś udział w tym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, jestem zachwycona twoim talentem! *,*
    kklaudix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne rysunki widać że masz talent ;) oko tygrysa najlepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie <333
    http://kiciaxe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow Dziewczyno !! 😍 Masz talent ..
    Śliczne rysunki

    http://carolynx96.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.