Czy warto chodzić do lumpeksów?


 
04.02.2017
 
Hejka
Pamiętam jak jeszcze byłam mniejsza bardzo brzydziłam się chodzić do lumpeksów. Odpychał mnie tamtejszy zapach i to, że te rzeczy były używane. Moje podejście całkowicie się zmieniło. Od około 6 klasy podstawówki zaczęłam chodzić do nich dobrowolnie.
Z mojego 4-letniego stażu w szukaniu tam rzeczy muszę powiedzieć, że takie miejsca to niezła sprawa. Można znaleźć tam rzeczy bardzo dobre jakościowo w oszałamiająco niskich cenach. Dzięki takim miejscom możemy się również wyróżniać. W takie miejsca ubrania trafiają z różnych zakątków świata. Często możemy być pewni, że nikt nie będzie nosił tego samego co my.
Wszystkim polecam choć raz pójście do lumpeksu i poszukanie jakiś fajnych rzeczy. Można się zdziwić jakie perełki wpadają w ręce!
 
Zapraszam również na filmik z haulem lumpeksowym :)
 


 
Jakie rzeczy w tych stylizacjach były z lumpeksów?


 
spodenki i torebka
 

 
bluza i bluzka


 
spódnica i bluzka
 

narzutka i spodenki
 



bluzka i ogrodniczki




 
sukienka




Share this:

CONVERSATION

12 komentarze:

  1. Ja też nieraz idę do lumpeksu i kupuję tam ciuchy. Uważam, że można tam znaleźć wiele ciekawych rzeczy za naprawdę dobrą cenę! Pozdrawiam:)
    kklaudix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez zawsze miałam z góry złe nastawienie do lumpeksów i zwyczajnie tam nie chodziłam. Dziś gdybym tylko w Katowicach znalazła jakiś godny uwagi na pewno bym tam bywała często :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właściwie od zawsze byłam dobrze nastawiona do sklepów z używaną odzieżą, gdyż po prostu nie było mnie za bardzo stać na kupno nowych ubrań. Teraz już mogłabym pozwolić sobie na ubieranie się w normalnych sklepach, czasem costam kupię, ale lumpeksow nie odpuszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak jest świeżo po dostawie to warto ;D ostatnio byłam kilka dni po i już wszystko było przebrane. W niektórych ceny są zawyżone np. spodnie za 15/20 zł gdzie na przecenie w sieciówce dostanie się takie same i w dodatku nowe. Pozdrawiam ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama lubie czasem poszperac w takich sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Ostatnie zdjęcie nas przeraziło :D Hehe ^^ Bardzo fajne rzeczy zgarnęłaś z lumpeksów :) Spódniczka mega! <3 Bardzo fajny wpis, dziubas :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chodzę rzadko, ale myślę że się opłaca
    Super zdjęcia :D
    Pozdrawiam!
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem warto, ponieważ czasami zdarzają się produkty oryginalne z bardzo drogich firm, ale to rzadkość ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lumpeksy to super sprawa, ożna znaleźć w nich prawdziwe perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo osób pisze, że w takich sklepach można wpatrzeć naprawdę piękne rzeczy. Nie przeczę, jednak ja wolę kupować ciuchy od nowości oraz aby od początku pachniały mną a nie kimś innym.
    Chociaż twoje ciuchy z SH wyglądają naprawdę nieźle, to ja i tam zostaję przy swoim :)
    Obserwuję! Mam nadzieję, że u mnie także Ci się spodoba :)

    Życzę miłego dnia!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uważam, ze chodzenie do lumpeksów nie jest jakimś wstydem, kiedyś sie wstydziłam, a teraz gdybym miała taki pod nosem, to byłabym w nim codziennie

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.