17 filmów, które warto obejrzeć

 
22.02.2017
Hejka
Dzisiaj przychodzę do was z postem o filmach, które warto obejrzeć. Mam nadzieję, że wam się spodobają i umilą wam czas podczas nudy! :D
W wymienionych tutaj tytułach znajdziecie przenajróżniejsze filmy.
 
1. Ex Machina
2. Deadpool
3. The Nice Guys
4. Nowy Początek
5. 22 Jump Street
6. Sąsiedzi 2
7. Powidoki
8. Intruz
9. Ghoustbusters
10. Pitch Perfect
11. Pitch Perfect 2
12. Bestia
13. Wiecznie żywy
14. Cudownie tu i teraz
15. Juno
16. Alicja po drugiej stronie lustra
17. Zwierzogród
 
Zapraszam również na nowy filmik na kanale! :D
 







Share this:

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Widziałam tylko z 2/3 filmy z tej listy. Trzeba nadrobić :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przypominam sobie żebym jakikolwiek film z tej listy oglądała haha :D jednak myślę że jakis z chęcią obejrzę :)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio szukałam ciekawych filmów do obejrzenia, więc z chęcią obejrzę :)
    http://asuka--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Ostatnio często oglądam filmy więc napewno skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Deadpool uwielbiam:D jak nic poprawia mi humor:) płakałam ze śmiechu normalnie:) może nie jest odkrywczy to hit ale czasem takie można ;p obserwuję i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.